الموقع الرسمي للدكتور عمار خليل - القاهرة مصر

طريقة الحصول على شهادة الداتا فلو وطلبها اذا ضاعت منك .؟

ورد رسائل على صفحتى الخاصة على الفيسبوك والايميل الرسمي في المدونة هنا من كثير من الزملاء الأطباء ـ تسأل عن طريقة الحصول على وصل الداتا فلو ( وصل التحقيق النهائي )  وخاصة اذا ضاع او قديم له اكثر من 2 سنة 

طريقة الحصول على شهادة الداتا فلو وطلبها اذا ضاعت منك .؟





الطبيعي انه موقع الداتا فلو بيرسل لك ع الايميل نسخة الكترونية من  شهادة التحقيق _ داتا فلو -_  وفي نفس الوقت محفوظة في حسابك على موقعهم الرسمي يمكنك تحميلها والاحتفاظ بها .. ولكن اذا تعذر ذلك يمكنك مراسلة موقع الداتا فلو بالايميل الى سجلت به او برقم الجواز الى انت سجلت به والاسم .. وسيرسلون لك ع الايميل شهادتك (شهادة التحقيق .. 


شاهد الفيديو 


وطريقة الاتصال بالداتا فلو عن طريق الرابط التالي 


How do I get a copy of my DataFlow Primary Source Verification
report ?

Once the Primary Source Verification has been completed, DataFlow will issue a credential report in PDF format.

HAAD, OMSB and SCHS (only credit card payment cases) :

    Reports can be downloaded through your DataFlow online login account

DHA, QCHP :

    We will share your PSV report via email.
    Please ensure that you provide accurate contact information including email and phone number.

او هنا  للمراسلة وطلب نسختك .. 

https://www.dataflowstatus.com/applicationstatus


اما في حالةة مافيي عندك اي معلومات -- تواصل مع الداتا فلو فريق الدعم

https://support.dataflowgroup.com/support/tickets/new

Share on Google Plus

About Dr. Ammar Khalil

د.عمار خليل : أخصائي أمراض الباطنة العامة ( ماجستير القصر العيني ) وعضو الجمعية المصرية للتعليم الطبي المستمر والجمعية المصرية للسكر ودهنيات الدم، نتابع أمراض الكبد والجهاز الهضمي ، أمراض القلب وضغط الدم
    Blogger Comment
    .fb-comments, .fb-comments span, .fb-comments iframe[style] { width: 100% !important; }

39 التعليقات :

  1. معلش قدمت الداتا فلو والحين ما جاني اي رد

    ردحذف
  2. كيف استخرج بدل فاقد للداتا فلو من فضلك

    ردحذف
    الردود
    1. حضرتك عملت ايه.. دا ل حصلت عليها.. عندي نفس المشكله

      حذف
  3. وثقت من ٢٠١٣ووقتها مكنش في تقرير زي دلوقتى.. لكن العمل محتاجهووبسرعة ببعت لهم مش بيردوا..حرام ادفع تاتى واتاخر ٤٠يوم ...مكن الافادة؟

    ردحذف
    الردود
    1. تواصل معي على yahaya_albaz2211@yahoo.com

      حذف
    2. انا مقدم علي الداتا فلو من ٨٠ يوم ومافيش رد انا الشغل عمال يضغط عليا عشان اكمل اجراءات التراخيص

      حذف
    3. نفس المشالم عملت داتا فلو من 2017 وما عندي معلومات عن التقرير سوى رقم الجواز اللي قدمت بيه

      حذف
  4. وثقت من ٢٠١٣ووقتها مكنش في تقرير زي دلوقتى.. لكن العمل محتاجهووبسرعة ببعت لهم مش بيردوا..حرام ادفع تاتى واتاخر ٤٠يوم ...مكن الافادة؟

    ردحذف
    الردود
    1. عملت ايه اخر حاجه انا دلوقتي... في نفس مشكلتك

      حذف
  5. اي أرقام لازم ادخل ممكن التوضيح

    ردحذف
  6. السلام عميكم اريد اش على توثيق شهاداتي

    ردحذف
  7. صالح الحسيني اريد اعرف اش صار على توثبق شهاداتي

    ردحذف
  8. كيف استخرج بدل فاقد للداتا فلو

    ردحذف
  9. ابغي استخرج بدل فاقد للداتا فلو وماباعرف اي معلومات عن الداتا فلو

    ردحذف
    الردود
    1. تمم تحديث الموضوع -- اعلاه تواصل من خلل الفورم اعلاه

      حذف
  10. بدي استخرج بدل فاقد للداتافلو وطلبوا مني تقريب ١١٢ ريال هل ده صحيح

    ردحذف
    الردود
    1. هل ممكن تشرح لى الخطوات الله يباركلك لان انا لا اجد صفحة الدفع نهائى ولا اعرف ماذا افعل وهذا ايميلى
      tabbas202@gmail.com

      حذف
  11. الموقع بطلب رقم الكيس نمبر وانا ماعندي

    ردحذف
  12. قدمت على الداتا فلو بقالى 65 يوم ولم استلم التقرير النهائى وانا مستعجلة عليه جدا ماذا افعل ارجوكم فيدونى

    ردحذف
    الردود
    1. انا نفس الحاله ممكن اعرف ردو ف النهاية او لا

      حذف
  13. السلام عليكم
    عندي مشكلة دفع فى الداتا فلو
    بعد مادفعت الفلوس لسه الطلب حالته متوقف على الدفع

    ردحذف
  14. معي payment recet only and need the certificate to print

    ردحذف
  15. انا قدمت للداتا فلو و طلعلي انه في missing information كيف بقدر احل هاي المشكلة !؟

    ردحذف
  16. اخي الكريم قدمت للداتافلو من ٢٥ديسمبر الي الان تم فيها تلات معاملات وباقي معامله واحده خاصة بوزارة الصحة المصريه ولن تنتهي حتي الان وانا الان بمجموعة طبية بالمملكة ولااعمل ولا اتقاضي راتب حتي تظعر النتيجة برجاء تشهيل مهمتي ان كان بامكانك وجزاكم الله خيرا
    انا تابع لمنطقة مصر القديمة الطبية م الشئون الصحية القاهرة وملفي بالمنطقة وليس بالمديرية
    My case number
    شكرا جزيلا S003-1812-324144

    ردحذف
  17. السلام عليكم ورحمة الله
    يا جماعه انا بسأل من الرساله ال بتجي ف الايميل وبتقول انو الداتافلو بتاعتي طلعت مسحتها بدون ما اقصد كيف اخليهم يرسلوها لي تاني

    ردحذف
  18. انا سجلت في داتا فلو من سنين وما كان فيه تقرير. والآن الهيئة طالبين التقرير.ما الحل؟

    ردحذف
  19. السلام عليكم
    انا مضيعه معلومات الداتا فلو جميها و اريد أسترجاعها عن طريق رقم الجواز
    و لكم جزيل الشكر

    ردحذف
  20. كنت فى عمل ٢٠١٦ والطويل قال انه عمل لى داتا فلو وتركت العمل ٢٠١٧ والان عاوزة اعرف كيف احصل على معلومات الداتا فلو. ارسلت الكفيل السابق قال لى داخلى على موقع الداتا فلو ع النت وانا مش عارفة اوصل لمعلومة

    ردحذف
  21. السلام عليكم
    دكتور لو سمحت انا تواصلت مع الشركة و بعتولي ال case number و دخلت علي الموقع و سجلت لكن مش عارف ادفع فين 29 دولار عشان انزل الريبورت .يا ريت تساعدني في هذا الامر و شكرا

    ردحذف
  22. ارجو معرفه تكاليف داتا فلو للبحرين بالنسبه للصيادله

    ردحذف
  23. كيف يتم معرفه رقم الداتا فلو الخاص بي

    ردحذف
  24. السلام عليكم انا تواصلت مع الشركه وبعتولي الcase numberومش عارفه ازي حادفع ال٢٩ دولار حدا ممكن يفيدنا وشكرا

    ردحذف
  25. انا طبيب استشاري عظام و عملت داتا فلو على شهادة خبرة من سنتين 2017 و اريد التقرير النهائي ضروري..... عملت الخطوات ال انت شرحتها و كتب لي رسالة your ticket has been created

    ردحذف
  26. كيف افعل حسابي في الداتا فلو ترو برفايل

    ردحذف
  27. انا مقدمة على الداتا فلو من ١٧/ ٨/ ٢٠١٩
    والي الان لم يتم ظهور التقرير ارجوا معرفة
    المشكلة لحلها

    ردحذف
  28. ممكن اعرف كيف تواصلت مع الشركة

    ردحذف
  29. كيف اعرف رقم الكيس نمبر بتاعي

    ردحذف
  30. ابغى طباعة ايصال السداد حقي

    ردحذف
  31. عملت الداتا من يوم 28/9 للان م جاني تقرير

    ردحذف

تابع الدكتور عمار خليل في توتير

ابحث في المدونة عن اي موضوع تريد